Реализован је дводневни семинар ''Деца са сметњама у развоју у предшколској установи и школи'' коме је присуствовао 31 наставник (наставници у разредној и предметној настави, стручни сарадници). Nаставници су добили важне информације и продубили своја искуства у циљу укључивања ученика из осетљивих група у образовни процес, што их је оснажило на почетку нове школске године.
На крају семинара, у евалуационим листовима, већина наставника (29) изнела је свој став да су стекли знања и вештине потребне за успешно управљање инклузивним одељењем. Уједно, наставници – учесници имали су прилику да на овом семинару изнесу своје примере добре инклузивне праксе. Ови примери омогућили су водитељкама семинара увид у инклузивну политику и праксу школе, на основу чега је потекао предлог да школа буде једна од модел школа за инклузивно образовање (на територији Школске управе Пожаревац). Након тога, током новембра и децембра, 5 школа било је у студијској посети нашој школи (Велика Дренова, Велика Крсна, Лугавчина, Смољинац, Неготин).
|