Датум: 26. April 2013 12:04 Категорија: Новости

Стручни тим за инклузивно образовање наше школе разменио је посете са представницима истог тима у ОШ ''Милутин и Драгиња Тодоровић'', Крагујевац, школи која је, као и наша, модел школа за инклузивно образовање.
 
 

Стручни тим за инклузивно образовање наше школе разменио је посете са представницима истог тима у ОШ ''Милутин и Драгиња Тодоровић'', Крагујевац, школи која је, као и наша, модел школа за инклузивно образовање. Најпре су у посети нашој школи били представници крагујевачке школе у петак, 12. априла и том приликом упознали су се са инклузивном праксом у ОШ ''Бата Булић'' и школском локалном акцијом ''Да свако има своје место под сунцем'', а посетили су и заједнички час музичке културе ученика петог разреда и ученика специјалног одељења, који је одржала наставница Раница Милојковић.
Наш тим за инклузивно образовање посетио је крагујевачку школу у уторак, 23. априла. Наставница Оливера Ђорђевић, учитељице Весна Глишић и Биљана Животић и педагог Милена Васић присуствовале су састанку њиховог тима за инклузивно образовање са предеставницима осталих институција које пружају подршку деци са сметњама у развоју, упознале су школу и инклузивну праксу ове установе. Међусобне посете наших школа протекле су у одличној атмосфери, на обострано задовољство и надамо се, отвориле могућности и за даљу ширу сарадњу наставника и ученика.
|